Jótékonysági árverésen talál gazdára az első Ford Mustang Dark Horse
Az új Ford Mustang gyárilag tuningolt változatának első példánya január végén kerül kalapács alá.
Az új Ford Mustang gyárilag tuningolt változatának első példánya január végén kerül kalapács alá.
A pokolian erős sportterepjáró a dubaji rendőrség impozáns flottájának legfrissebb darabja.
A hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti csúcsnyomaték társul.
A Koenigsegg Jesko Attack már alaphelyzetben is egy igazi tekintetmágnes, hát még ebben az egyedi új kivitelében.
Ez a különleges G-Klasse nyitható tetővel kombinálja az AMG-féle közel 600 lóerős teljesítményt.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a BMW XM Label Redet.
A kompresszoros V8-as erőforrás nem szenved erőhiányban, akár harmadik fokozatban is simán túlpörgeti a kerekeket.
Megannyi késést követően hamarosan végre megkezdődik az Aston Martin hibrid újdonságának sorozatgyártása.
A Ford minden korábbinál erősebb pickupja immár a nagy rivális RAM TRX-et is maga mögé utasítja.
A vadonatúj Mercedes-AMG SL63 S E Performance nemcsak tömeg, hanem csomagtartóméret fronton is komoly kihívásokkal küszködik.
A biturbó V8-as motorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.
A plugin hibrid Mercedes-AMG SL63 S E Performance kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, és 13 kilométert hangtalanul suhanva is képes megtenni.
Még jó ideig velünk maradhatnak a bajorok soros 6 hengeres és V8-as benzinmotorjai.
Találtunk egy igen jól felszerelt régi 7-es BMW-t, melyből meglepő módon talán csak a bőrüléseket spórolták ki.
A háromféle változatban debütált új Panamera leggyengébb fapados kivitele is közel 45 millió forintot kóstál.
Az Alpina Roadster V8-ból alig több, mint 500 példány készült két évtizeddel ezelőtt.
A közel 5 évtizedes limuzinnal eddig alig 74 ezer kilométert tettek csak meg.
A 748 lóerős teljesítmény brutálisan hangzik, de gyorsan hozzá kell tennünk, hogy az XM Label Red 2,8 tonnát nyom a mérlegen.
Az extrém erős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt Jesko a rekord eléréséhez messze nem feszítette meg az összes izomrostját.
Itt a megoldás arra az esetre, ha az Urust esetleg még a legerősebb gyári formájában is picit unalmasnak találjuk.